За результатами фінального етапу XXII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка дипломами ІІ та ІІІ ступеня, згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 15.07.2022 року № 631, відзначено таких учнів закладів освіти Глухівської міської ради:

  • Нікольська Віолетта, 5 клас, ЗОШ №1 (вчитель Паладич О.Ф.) – ІІІ місце;
  • Громак Поліна, 6 клас, ЗОШ №2 (вчитель Майборода О.В.) – ІІІ місце;
  • Нікольська Маріанна, 9 клас, ЗОШ №1 (вчитель Чала Н.І.) – ІІ місце.

Щиро вітаємо учнів та їх наставників! Бажаємо їм подальших творчих перемог та злетів!

Шевченко стаття фото

24 червня 2022 року проходить довгоочікуваний фінальний етап XXII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Фінал відбувається в онлайн-режимі. Сила українського слова вкотре об’єднала більше п’ятисот учнів, студентів і курсантів, які перебувають в Україні та за її межами. Від Сумської області в конкурсі брало участь 30 кращих знавців української мови.

Учасники ІV (підсумкового) етапу конкурсу черговий раз виявили гарні знання та творчі навички з рідної мови, гідно справились із нелегкими завданнями та продемонстрували креативність мислення.

Згідно листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки Українивід 14.07.2022 року № 22.1/10-928 «Про результати підсумкового етапу ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика» маємо такі результати:

  • Міщенко Анна, 3 клас, ліцей-інтернат (вчитель Гаврильчук Н.М.) – ІІ місце;
  • Троша Ангеліна, 10 клас, ліцей-інтернат (вчитель Кабанова О.О.) – ІІІ місце
  • Михайлюкова Анастасія, 7 клас, ЗОШ №2 (вчитель Громак Н.В.) – VІІ місце;
  • Нікольська Маріанна, 9 клас, ЗОШ №1 (вчитель Чала Н.І.) – VІІ місце.

Щиро вітаємо учнів та їх наставників! Бажаємо їм творчих звершень і мирного життя під українським небом, щонайкращих результатів і перемоги!

Яцик стаття фото

Вітаємо учасників та переможницю найбільшого інтелектуального конкурсу МАН України!

9 учнів закладів освіти Глухівської громади представили власні наукові проєкти на ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН України :

  • Троша Ангеліна, учениця КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою, вихованка гуртка «Екологія людини» Глухівського МЦПО (наук.керівник Гулакова  І.М.). Секція: педагогіка, тема роботи «Створення та реалізація проекту «ЕкоГлухів»;
  • Дем’яненко Катерина, учениця КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою, вихованка гуртка «Літературне краєзнавство» Глухівського МЦПО (наук.керівник Кабанова О.О.). Секція: українська  література, тема роботи «Концент ВІЙНА у творчості Світлани Талан»;
  • Падерина Катерина, учениця Глухівської ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів, вихованка гуртка «Культура українського мовлення» Глухівського МЦПО (наук.керівники Кухарчук І.О., Стрельчук Г.М.). Секція: українська мова, тема роботи «Порушення мовних норм у сучасному пісенному дискурсі»;
  • Чонгин Володимир, учень Глухівської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів (наук.керівникГабенко Л.І.). Секція: екологія, тема роботи: «Використання сучасних технологій для впровадження культури сортування твердих побутових відходів серед мешканців міста Глухова»;
  • Скрипниченко Катерина, учениця КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою, вихованка гуртка «Фізика» Глухівського МЦПО(керівник Кухарчук Р.П.). Секція: експериментальна фізика, тема роботи «Створення оксиметра на основі платформи Arduino”;
  • Ярова Тетяна,  учениця КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою (наук.керівник Терещенко І.І.). Секція: етнологія, тема роботи «Історія кустарного швейного виробництво Глухівщини»;
  • Кліндух Віталій, учень Глухівської ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів (наук.керівники Давиденко Н.О., Пінчук Н.Ю). Секція: історичне краєзнавство, тема роботи «Збереження історико-культурної спадщини Глухова (малі історичні місця)»;
  • Копійка Дарина, учениця КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою, вихованка гуртка «Географічне краєзнавство» Глухівського МЦПО(керівник Ащеулова І.П.). Секція: географія та ланшафтознавство, тема роботи: «Рекреаційно-туристичні ресурси Шостинського району: сучасний стан та перспективи використання»
  • Васькін Артур, учень Глухівської ЗОШ№1 І-ІІІ ступенів ( наук.керівник Фурса В.О). Секція; англійська мова, тема роботи «Особливості використання сленгу та абревіатур в англомовному молодіжному сегменті та інтернет-мережі»

За результатами захисту дослідницькі проєкти юних науковців Глухівщини були високо оцінені членами журі конкурсу. Троша Ангеліна здобула золото в секції «Педагогіка» та отримала в подарунок планшет за найбільшу кількість балів.

Вітаємо всіх учасників з завершенням найграндіознішого заходу МАН України, а  Трошу Ангеліну та її наукового керівника Гулакову Інну Миколаївну з блискучою перемогою. Бажаємо нових ідей, подальших успіхів і здобутків.

РўСЂРѕСР РђРЅРіРµРiРЅР1

07 червня 2022 року в усіх закладах загальної середньої освіти на території Глухівської міської ради відзначено свято Останнього дзвоника. Хоча цього року він прозвучав в онлайн-режимі та значимість його не зменшується.

         Висловлюємо слова вдячності педагогам, які заклали основи шкільної дружби, почуття колективу, любов до Батьківщини і своєю невтомною працею прищеплювали гуманістичні цінності, патріотизму та любові до рідної України.

         Дорогі випускники! Пам’ятайте: саме ви – найцінніший скарб для України і головний потенціал. Від вашої старанності, жаги до знань, сумлінності залежить майбутнє нашої країни.

         Бажаємо кожному щасливої долі і здійснення найзаповітніших мрій, світлого майбутнього у нашій рідній, незалежній Україні та найголовнішого - ПЕРЕМОГИ!!!

Усі учні 11 класів закладів загальної середньої освіти отримали продуктові набори Червоний Хрест.

View the embedded image gallery online at:
http://glukhiv-osvita.gov.ua/novyny#sigProId2f42def987

1 червня відбулася онлайн-зустріч, на якій учасники  мали змогу отримати відповіді на питання:

  • Яких уроків інформатики чекають сучасні діти?
  • Які педагогічні технології дієві для успішного старту інформатики у 5 класі за концепцією НУШ?
  • Який підручник може стати провайдером змін у шкільній інформатичній освіті?
  • Як на базі модельної програми побудувати робочу?
  • Якою LMS можна скористатися для підтримки уроків інформатики?
  • Яка методична підтримка може стати суперсилою для вчителя?

Ці питання були обговорені під час роботи вчителів інформатики у секційних залах платформи ZOOM, у результаті якої був вироблений  спільний план дій, напрямки роботи, актуальні завдання та пріоритети.

Інф

Інф 2